I. Ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady, zakres i warunki korzystania z forum klanowego www.fenix.pun.pl
1. Nieznajomość regulaminu
Każdy użytkownik, rejestrując się na forum, jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
2. Równość wobec zasad
Regulamin Forum dotyczy wszystkich użytkowników forum, także moderatorów i administratorów.
3. Zmiany
Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie, bez konieczności wcześniejszego powiadomienia.
Administracja forum zastrzega sobie również prawo do modyfikacji dowolnego aspektu forum bez podania przyczyny. Są to w szczególności:
a - usunięcie konta dowolnego użytkownika.
b - zmodyfikowanie konta dowolnego użytkownika.
c - zablokowanie lub odblokowanie konta dowolnego użytkownika.
d - nadanie, usunięcie lub zmodyfikowanie ostrzeżenia nadanego dowolnemu użytkownikowi.
4. Włamania, szkodliwa działalność
Użytkownicy działający na szkodę forum i innych użytkowników, w szczególności próbujący podszywać się lub włamywać na cudze konta będą karani permanentnym banem. Tyczy się również Shout Boxa
5. Decyzje Administratora
Wszelkie decyzje w ważniejszych sprawach podjęte przez członków administracji są ostateczne i niepodważalne względem userów. Mogą zostać zmienione tylko przez innych członków administracji. User ma prawo odwołać się od owej decyzji tylko poprzez napisanie pw lub na gg do kogoś z administracji.
W kwestiach spornych, niejasnych, niesprecyzowanych w regulaminie, a wzbudzających kontrowersje użytkowników forum ostateczna decyzja należy do administracji forum.
6. Skargi
Każdy użytkownik forum ma prawo złożyć skargę na dowolnego członka obsługi forum. W tym celu obowiązany jest napisać PW do administracji forum opisując powód skargi oraz wskazując jakiego postu, wypowiedzi, akcji, itp. skarga dotyczy. Skargi składane w postach na forum nie będą brane pod uwagę.
II. Kary
Niestety wielu użytkowników forum łamie obowiązujące tu zasady, często z niewiedzy, złości, czasem umyślnie, czasem niechcący.
Więc dlatego każdy user będzie otrzymywał informację o uspokojeniu się. Po 2 takich upomnieniach administracja zacznie przydzielać ostrzeżenia/warny.
1. System kar za łamanie regulaminu forum
W przypadku łamania regulaminu forum użytkownik może dostać jedną z następujących kar od członka obsługi:
Upomnienie - pisemne upomnienie, zwrócenie użytkownikowi forum uwagi przez Moderatora, że łamie regulamin. Dotyczy niewielkich przewinień typu: floodowanie, offtopic, za duży avatar, bezsensowny post, zły dział, itp. Upomnienie, może być w formie dopisku pod postem lub PW od Moderatora. Dopisków zabrania się kasować bądź modyfikować.
Ostrzeżenie/warn - standardowa kara, zwrócenie użytkownikowi forum uwagi przez Administrację, że łamie regulamin wraz z nadaniem ostrzeżenia. Ostrzeżenie dotyczy większości przewinień: wulgaryzmy, niedozwolona treść, spam, itp. Pojedyncze ostrzeżenia sumują się i skutkować będą następującymi karami:
- za zebrane 2 ostrzeżenia: odebranie użytkownikowi możliwości pisania na forum przez tydzień
- za zebrane 4 ostrzeżeń: zbanowanie użytkownika forum na tydzień
- za zebrane 6 ostrzeżeń: zbanowanie użytkownika forum na miesiąc
- za zebrane 7 ostrzeżeń: zbanowanie użytkownika forum na trzy miesiące
- za zebrane 10 ostrzeżeń: permanentne zbanowanie użytkownika forum i wpisanie na Czarną Listę
Blokada czatu - odebranie użytkownikowi możliwości czytania i pisania na czacie. Kara przyznawana za: flood, spam, wulgaryzmy, itp. na czacie. Długość blokady jest proporcjonalna do przewinienia, w szczególnych przypadkach blokada może być bezterminowa.
Ban na czas określony lub nieokreślony - użytkownik może zostać zbanowany na dowolny okres czasu bez wcześniejszych ostrzeżeń. W takim przypadku jednak decyzja o zbanowaniu użytkownika musi zostać podjęta bezwzględną większością głosów Administracji.
Offline